I oktober 2022 lanserte Digdir en løsning for tilgjengelighetserklæring, som alle virksomheter i offentlig sektor plikter å ha på plass på sine nettsteder innen 1.…
Å drive nettbutikk i 2023 uten å ha noe form for analyseverktøy, er som å seile uten kompass. Du beveger deg i en retning, men…
Sterke merkevarer består av mer enn en god logo. Det handler om en større helhet. For å posisjonere merkevaren din, er en funksjonell og sterk…
Ved utgangen av 2022 ser vi et marked preget av usikkerhet, og mange opplever at kundene har endret sine kjøpevaner. Samtidig er bruken av sosiale…
En god bruker- eller kundereise begynner med å bli skikkelig kjent med brukeren. Hva er deres intensjoner, motivasjoner og utfordringer? Hva opplever og føler de…
Jørgen Hestås, partner og leder for selskapets digitalsatsning, overtar som byråleder i kommunikasjons- og digitalbyrået Aptum. – Vi har visst en stund at nåværende byråleder,…
Reels er korte og inspirerende, interessante eller morsomme; de er populære på Instagram og Facebook, og perfekte for utålmodige brukere i sosiale medier. Fremdeles usikker…
Kom i gang med Google Analytics 4 Mange har kanskje fått med seg at dagens Google Analytics (Universal Analytics), som de aller fleste bruker til…
Fra 1. juli 2023 settes Universal Analytics, ellers kjent som Google Analytics, ut av drift. Men det er ingen grunn til panikk, i hvert fall…