Moderne boligliv i idylliske Lillesand

Oppgave

I hjertet av sjarmerende Lillesand har Aptum hatt gleden av å markedsføre Fagertunveien 62, et attraktivt boligprosjekt bestående av 37 gjennomtenkte leiligheter fordelt på to bygg.  
 
Med kun få minutters gange til sentrum kombinerer prosjektet det beste av to verdener – sentrumsnær beliggenhet og rolige omgivelser. Utfordringen var å synliggjøre prosjektets unike kvaliteter i et konkurranseutsatt eiendomsmarked og skape en profil som resonnerte med målgruppen.

Løsning

Aptum tok utgangspunkt i prosjektets særegne kvaliteter – fornuftige priser, velplanlagte leiligheter og romslige balkonger – og utviklet en helhetlig markedsstrategi.  
 
Vi utarbeidet en distinkt visuell profil som gjenspeiler prosjektets moderne karakter samtidig som den fremhever de attraktive fellesfasilitetene, inkludert et velutstyrt treningslokale og et stilfullt samlingsrom med kjøkken. Gjennom målrettet digital markedsføring på sosiale medier og Google, kombinert med et gjennomarbeidet prospekt og informative nettsider, har prosjektet nådd ut til de rette kjøperne.  
 
Resultatene har overgått alle forventninger med hele 11 solgte leiligheter i en tidlig fase, noe som understreker prosjektets attraktivitet i markedet. Fagertunveien 62 representerer ikke bare moderne bokomfort i Lillesand, men også hvordan strategisk markedsføring kan løfte et eiendomsprosjekt til nye høyder.  
 
Vi i Aptum er stolte av å ha bidratt til suksessen til Fagertunveien 62 og ser frem til å fortsette det gode samarbeidet frem mot ferdigstillelse. Dette prosjektet demonstrerer hvordan vår integrerte tilnærming til markedsføring skaper resultater – fra konseptutvikling og visuell identitet til digital synlighet og konverteringer.