Byggma har løftet sin digitale tilstedeværelse

Oppgave

Byggma fornyer sine digitale plattformer for å styrke merkevarer og skape moderne, effektive nettløsninger.

Løsning

Som en del av Byggmas ambisjon om å bli Nordens ledende leverandør av byggevarer, utvikler Aptum inspirerende og funksjonelle digitale løsninger for deres kjente merkevarer, som Smartpanel, Forestia og Aneta. Nettsidene er basert på Wordpress, og B2B-plattformer på WooCommerce. Alle nettsider er flerspråklige, tilpasset lokale markeder og integrert mot Byggmas PIM- og ERP-systemer. Vi har sikret full sporing, GDPR-etterlevelse og god synlighet i søkemotorer. I tillegg er løsningene tilpasset for å minimere CO2-avtrykk, i tråd med konsernets ambisiøse bærekraftmål. En viktig funksjon er muligheten for rasjonell og kontinuerlig videreutvikling på tvers av nettsidene. Dette storskalaprosjektet stiller høye krav til Aptum innen strategi, teknikk, taktikk og visuell utforming, og vi er svært stolte av vårt tette og givende samarbeid med Byggma-konsernet!