«En megler i toppform gir seg ikke før boligen er solgt!»

Oppgave

Sørmegleren har en bred og diversifisert målgruppe. Sørmegleren har som mål å være topp of mind for alle som skal selge bolig i landsdelen. Skal du selge bolig – skal du tenke «Sørmegleren». Primærmålgruppe: Alle som skal selge bolig i landsdelen.

Løsning

Vi inngikk et samarbeid med den folkekjære TV2-personligheten Dag Otto Lauritzen. Han har bred appell i mange målgrupper – også internt i Sørmegleren. Konseptet «Camp Sørmegleren – i toppform med Dag Otto» er en kampanje hvor Dag Otto Lauritzen tar meglerne med på treningsleir og vi får se meglerne bli peppet til å «gi alt» i alle mulige situasjoner. Fordi «en megler i toppform gir seg ikke før boligen er solgt!». Kampanjen har oppnådd strålende resultater og har blitt forlenget og fornyet utallige ganger. Kampanjen ble markedsført i så godt som alle mediekanaler og står som et eksempel på hvor slagkraftig en kreativ kampanje kan være – både i form av klingende mynt i kassa og intern stolthet i bedriften.