Meny
"helhetlig og helhjertet"

Nye digitale hoder til Aptum

Kommunikasjons- og digitalbyrået Aptum er et av Sørlandets ledende fagmiljøer innen reklame, design, webutvikling og digitalmarkedsføring. Med to nyansettelser styrkes byråets digitale kompetanse ytterligere.

– På tross av pandemien opplever vi en jevn og god etterspørsel i Aptum, og særlig innen digitale tjenester ser vi et potensial for ytterligere vekst. Ansettelsene av UX- og UI-designer Jon Bøhn og digitalmarkedsfører Kathrine Fredheim er derfor et naturlig skritt videre, og vi er svært fornøyde med rekrutteringene, sier byråleder Camilla Nordahl Bang.

Jon Bøhn, som hos sin tidligere arbeidsgiver i lengre perioder var utleid til blant andre KLP og DNB, synes overgangen til et breddemiljø blir interessant.
– I stedet for å jobbe med avgrensede oppgaver i et stort system, får jeg i Aptum større mulighet til å påvirke nettsidene fra A til Å. Og fordi vi har både store og små kunder innen mange ulike bransjer, vil kundenes behov variere, noe jeg liker å dykke inn i, forteller Bøhn.

Kathrine Fredheim kommer fra stilling som digital markedsfører i Generator Digital, og kjenner godt til bransjen på Sørlandet.
– Jeg er stolt over å bli en del av Aptum, som er et anerkjent fagmiljø med en sterk og god posisjon, og ser frem til å skape resultater for nye, spennende kunder, uttaler Fredheim.

Aptum har kontorer i Kristiansand og Mandal, og består av ca. 30 medarbeidere. På kundelisten er markante aktører som Color Line, Los, Byggma, Igland Garasjen, Sørmegleren, Sørlandets Kunstmuseum og Basseng.no m.fl.

Bilde: F.v. Byråleder Camilla Nordahl Bang, digital markedsfører Kathrine Fredheim og UX/UI-designer Jon Bøhn